Kızlar merhaba. 7+1 deyim ama özellikle sabahları çok bulantım oluyor. Bazen kusma da eşlik ediyor. Bulantılar aşırı katlanılmaz olmasa da gün boyu aralıksız devam ediyor ve hayat kalitemi çok etkiliyor. Sürekli makarna, peynir ekmek yediğim için sağlıklı beslenemiyorum. Doktor prilam verdi ama kullanıp kullanmamak konusunda çok kararsızım. Bir yandan dayanabildiğim kadar dayanayım diyorum ilaç sonuçta. Bir yandan ne gerek var doktor vermiş iç ilacı diyorum. Sizce ne yapmalıyım?