ssseher Merabalar Meryem ana eli otunu kullanan varmi aranizda gercekten soylenildigi gibi ise yariyormu
Amineazra ssseher ben henüz kullanmadım ama inşallah kullanmayı düşünüyorum. En basit örneği tanıdığım biri kedisi doğum yaparken zorlanıyor diye otu suya koymuş kedisi çok kolay doğurmuş :)) çevreden de çok olumlu yorumlar aldım inanmak önemli tabi
1anne2bebek__ ssseher 2 doğumumda da kullandım arkadaşım yaptı ve ot çok çabuk açıldı. Aynı zamanda açılmam da çok çabuk oldu
Senazg Evet doğru bende de yengem koymuştu ilk doğumda işe yarıyor o açıldıkça gerçekten rahimde açılıyordu ve onun tam anlamıyla açıldığı anda doğum yapmıştım
2kedi1beybi Ablam kullanmıştı. Gerçekten inanmakla ilgili bence. İnanarak yapmak lazım. İşe yaradı gerçekten bahsedildiği gibi oldu.