Yav bir girip yorumlara bakayım dedim, malum ilk kez gideceğim o hastaneye. Sait Çiftçi hastanesi için birkaç yorum yapılmış randevuya gittim doktor kapsamlı hastane değiliz gebelik kontrolü yapmıyoruz demiş. 6 temmuza randevum vardı şimdi iptal mi edeyim, sinirlerim bozuldu iyice 😂