Dün nst de sancım çıkınca yatış verildi. Alttan muayne de bebeğin kafası biraz baskı yapmaya başlamış dedi doktorum. Dünden beri sancıyı düşürmek için ilaç kullanıyorum. Dün ve bugün olmak üzere 2 doz bebek için ciğer geliştirici vurunuyorum. Fakat çok yüksek olmasa da belirli aralıklarla yine nst de sanvım çıkıyor. Doktorum yarın sabah kontrole gelecek. Böyle bir durumda en kötü seneryo ne olabilir? Veya haftası benimle uyumlu olup bu durumu yaşayan var mı ?