Busralparslann 35+2 haftasındayım sağ kasık kısmımda yürüdükçe ağrı oluyor oturduğumda hissetmiyorum ama yürüdükçe daha belirgin oluyor normal mi? Yada böyle olan var mı?
Masalada Busralparslann benimde sağ kasıgım biraz yürüsem ağrıyor normaldir canım Bebek baskı yapıyor