Kızlar bugün 37+5 olduk. Bebeğim baş geliş doktorum nasıl doğum istiyorsun dedi bende normal istiyorum dedim. Çatı muayenesi yapmadı bayramda yokum ama nöbetçi doktor var suyun vs gelirse gel dedi. 4 temmuza da randevu aldım 39+2 oluyorum o zamana eğer doğurmamış olursam muayene için gidicem. Çatı muayenesi yapmadı normal doğum için çatım uygun değilse sancım gelse sıkıntı olmaz mı aklıma takıldı soramadım orada ya