Kızlar merhaba ben bugün dr a gittim sat a göre 10+6 ama usg de 12+1 görünüyor dr ikili test zamanı gelmiş dedi ama devlette yapılmıyor dedi şimdi ben sat a göre mi hafta mı düşünüp ona göre randevu alayım yoksa usg ye göre mi? Bayram sonu bekleyip gitsem usg ye göre gecikeceğim hangisini dikkate almak lazım