Bnm ikinci hamileliğim ve son ayim şuan bu hamileliğimde vajinal bölgede aşırı kaşıntı başladı doktor fitil fln verdi ama geçmedi hala devam ediyo ve vajinanın içinde nasıl diyim iki üç tane nasıl tarif ediyim bilmiyorum ama et benler olur ya o tarz biseyler var sizinde böyle olan var mı yardımcı olurmusunuz bu durumda olanlar