Kızlar adetimə 4 gün kaldı hafif sol kasığımda ağrılar var bel ağrısı var gebelik testi yaptim neqatif ovulasyin testi yaptim cift cizgi adete 4 gün kala ovulasyonda cift cizgi olurmu ? Yoksa gebemiyim ben baküde yaşıyorum burada erken gebelik testi yok yardimci olursaniz sevinirimmm 