Merhabalar 🌼 bugün kontrole gittim ilk gebeliğim doktor bebeğin kilosunun biraZ fazla olduğunu söyledi haftasına göre normal dogumu ilk kontrolümden bu yana istedigimi belirtmiştim bugün kilo alımı fazla olursa normal doğum olmayabilir dedi bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yazabilir misiniz rica etsem 🙏🏻🌼🎈