Anneseker Tuvalete gittiğimde hafif pembemsi bir kan bulaşığı oldu daha 6 haftalığız ağrım sızım yok doktoru aramalı mıyım yoksa her hamilelikte olan bir şey mi
Babyakca2891 Anneseker kan geldiyse siz doktoru arayın belki düşük tehlikeniz vardır bendende gelmişti hastaneye gittiğimde iğne yaptılar ve progestan başladı doktorum
1palyaco Anneseker bende 6haftalık gebeyim. Bende kahverengi lekelenme oldu gittim bir sıkıntım yok progestan verdi ama doktor . Sizde gidin mutlaka.
Aishvet7 Bende 7+4 hastalığım 5.haftadan beri koyu kahve lekelenmem var ayriyeten düşük riskim var haftadır yatıyorum iş yapmıyorum bugün doktordan geldim kalp atışını dinledim şükür insan yinede endişe ediyor