Kızlar dikey süpürge arayışındayım Bosch ve Philips arasında kaldım. Kullananlar bana bir akıl versin. Philips düşünüyordum ama plastiği çok kalitesiz hemen kırılıyor ve garanti kabul etmiyor gibi yorumlar okudum. Sizler ne önerirsiniz acaba fikirlerinize ihtiyacım var. 🥰