Arzummurat1905 33 haftalıkken 2750 dedi doktorum çok yeme dedi 4kiloyu geçerse doğumun zor olur dedi bence bebeğinizin kilosu iyi
35_tecrube Şuan 31+2 gunluguz 1920 kilodayım doktorum 6 temmuzda nts istedi ordada kilosunu söylerlerdi yada ntsden sonra kendi doktorum ultrason cekermi kilo boyunu öğrenmek icin