Haticeozturk erken doğum riski yoktu dün gece 1:24 te kasılma oldu 1:26 1:28 1:30 da yani iki dk da bir oldu dedim noluyo 😂 kalktım yürüdüm geçmedi sonra düzeldi sabah yine başladı geldim acile nstye bağladılar alttan muayene yaptılar bebeğin durumuna da baktılar açılma var rahmin yumuşak dediler yatırdılar Dr 20 dk boyunca eliyle kasılmalara baktı düzenli dedi ali Akdemir i aradı oda yatış vermiş. Bu arada doğumhanedeyim eylem odasında