Nazli_2580 Merhabalar, ilk gebeliğin ve 30 haftalik gebeyim tansiyon, şeker dengesizliği için bugün sağlık ocağında kan değerlerime baktırmak istedim. Sonuca göre TSH değerim yüksek çıkmış ayni durumu yaşayanlar oldu mu? Bebek zarar görüyor mu sizce ?