glsn19 Kizlar ikinci hamileligimdeyim az önce bayginlik geciriyorum gibi gözlerimi açamadım ayagiya kalkamadim başımı kaldramadim cok kotu oldum progestan kullanıyorum sizce neden olabilir. İlkte böyle şeyler yaşamadım ama bu cok zor geciyor