kkslmrv Arkadaşlar çatı muayenesi oldum Doktor kırmızı lekelenme olabilir dedi ama benim regl kanaması gibi kanamam oldu. Böyle olanlar var mı ? Ya da bir bilginiz varsa dönüş yapar mısınız?
kkslmrv Gayet normalmiş Ozoooo gayet normal dedi eğer yarına kadar devam ederse gelebilirsin dedi şu anlık bir sıkıntı yok çok şükür
Duygu_nur52 Bende bugün lelelenme oldu öğleden sonra arttı doğum acile gittim çatı muanesi oldum kırmızı kan yok dedi o önemli bizim için dedi kahverengi leke yerleşme lekesi dedi içinde kan bekler kahverengiye döner dedi