Kumsal0625 Doğum yapmış kızçelere soruyorm??? Ultrasyon ölçümleryle bebeğiniz kilosu nekadar uyumlu dogdu
Dilekata123 Kumsal0625 Benim ultrasonda 3200 çıkıyordu ama doktor karnıma bakıp cok iri bir bebek değil belli dedi inanmamıştım açıkçası 2935 doğdu çok şükür sağlıkla aldım kucağıma
Nazli_guven_ Kumsal0625 +38 iken 3600 dediler sezeryan olmk zorunda kaldım acılmam vardı ve tersti +38 de dogdugında 3190 olarak geldı dünyaya 😇
Kayaozge Kumsal0625 Bana 4.100 dedi 3.800 çıktı ama doktorum kendisi de dedi ultrason da yanılma payı var diye
Kumsal0625 deniz2812 maşallah neyle beslendin neden bilmem benm içinde dağlıkla olması tabiki başta gelir ama kiloya çok takıyorm
Kumsal0625 deniz2812 bende suan 36+3 3.200 dedi 38 de sezeryana alacaklar 3 buçuk doğarmı diye dusunuyorm
busbusveduru Kumsal0625 39+5 sabahı 2990 ölçüldü akşamına 3320 doğmuştu ilk kızım 😍 bakalım bu nasıl olacak 🙈