Kızlar merhaba. Bu gün kontrole gittim, yeşil akıntım çok fazla olmaya başlamıştı. Doktorum bi alttan bakayım akıntına bi de batikon yapayım rahatlatsın dedi. Bende basit bişey sandım 🤦♀️ bildiğin doğum sancısı sırasında ki açıklık muayenesi gibi ağrı çektim.. Kanamam var normal bi kaç gün sürebilir dedi. Sabahtan beri kendime gelemiyorum mide bulantım arttı su bile içsem kusuyorum.. Gayet sağlıklıydım muayeneden sonra böyle oldum var mı bu durumu yaşayan benim gibi? Artı bi de o sancıyı tekrar hissedince tüm doğum korkum travmam geri geldi 😣