Selcann06 Sancı hiç yok arada kasilma geliyor oda normal dokturum 41 haftaya kadar bekleriz dedi ama ben çok endişe yapıyorum başına gelen var mi
Susam-21 Selcann06 pazartesi doktora gittim 2 cm acilmam vardı doktor bir iki güne dogurursun dedi hala tık yok 39+2. Gündeyiz
Esoesesma Selcann06 Selcann06 bende 39+4 günlüğüm yaklaşık 3 haftadır düzenli sancılarım var 90 a kadar yükseliyor fakat gelen giden yok artık sancı çekmekten yoruldum umarım hakkımızda hayırlısı olur 🥰
Susam-21 __momm benimde üç gün önce nişanim geldi sanırım ama bazıları nisan kan rengi diyor benim kahvesimsi yoğun yapışkan bir akıntı şeklindeydi internetten baktım nisan olarak geçiyordu ama yinede tık yok
199887 Selcann06 agrilarim var ama sanci değiller bende 39+1 deyim bende endiselim biliyorum biraz daha sabir etmem lazim ister istemez artık doğurmak istiyom
1prensannesi2312 Susam-21 nişan genelde o renk de olur yapışkanlık konusunda bir şey diyemem ama bende de açık kahverengi gibi bi renk gelmişti doğumdan bir hafta önce gelmişti benim ama 2-3 hafta 1 ay öncesinden falan da gelen oluyormuş öyle duymuştum ben ama ne derece doğru bilmiyorum
Susam-21 __momm hamileliğin sonlarına doğru olduğu için artık ister istemez ağrılar oluyor bel ağrısı vajinada agri batma vs ama cok yoğun ağrım yok
Seda_22 Bende aynı durumdayım doktor pozisyon almış ama kanala girmemiş dedi içten içe sezeryan olurum diye de korkuyorum bakalım pzt tekrar gideceğim İnstagram da bir doktora sordum günde 200 squat yap yazmış
1prensannesi2312 Selcann06 sıfır sancı sıfır açılma sonucu suni sancı alıp 41. Hafta da normal doğum yaptım ☺️
Senazg 1prensannesi2312 maşallah maşallah inşallah darısı bize hayırlısıyla 37+4 olduk bizde bugün nişan gibi birsey geldi ama tık yok hafif bel ağrısı ve kasık ağrılarım var ama ara ara cok sık değil