naneliseker_ 9 haftalik gebeyim, hiç kasık ağrım olmadı ama bugün hep kasık ağrısı yaşadım. Ayagi kalkarken şiddetli ağrı girdi, doktora gittim bse yok dedi. Birden bire neden ağrı olur ki anlamadım. Sizde de oldu mu ? 🌿
Mochi naneliseker_ benn🥴 ilk haftalar olmadı ama şu birkaç haftadır var son günlerde daha sık olmaya başladı bir an olup geçiyo büyüme ağrıları bunlar bazen bebeğin hareketinden dolayı ağrıdığı zamanda oluyo fark ediyorum ikisini de. 18.haftadayım
Mochi naneliseker_ galiba 15-16 civarı. Rahim büyüdükçe ara ara böyle ağrılar olacak bir çocuğum var 5 yaşında hatırladığım kadarıyla onda da böyle arada oluyordu ama uzun süreli değil dr uma yine de sordum normal büyüdükçe bu tarz ağrılar olacak dedi 😊