Bebegim 52 günlük bir kaç gün çok yorgun olduğum için sabaha karşı eşimden bebegi isteyip uyandığında yatarak emzirdim ve o şekilde yarım saat kadar uyuduk bir kaç gündür beşiğinde uyumak yerine yanımda uyumak istiyor çok kalitesiz bir uyku uyuyorum bu şekilde yorgun düşüyorum bu huyundan nasıl vazgeçirebilirim yardımcı olur musunuz küçükken vazgeçirmek daha kolay olur diye düşünüyorum