worin Kızlarrr 29. hafta bitti şükür:) 30. haftama girdim çok mutluyumm:)) 12 gün sonra bir dahaki randevum ozamana kadar bebeğim 1.5 kg’yı geçmiş hatta belki 2 kilo olmuş olacak büyük ihtimal ve ben şimdiden hissediyorum ne kadar güçlendiğini, bazı hareketleri acı veriyor bana çünkü:)) O değil de iyiki kışa denk geldi hamileliğim, gün daha hızlı geçiyor😂
Oznurboluzun worin bizde kızımla 31+5 gunluguz dediginiz gibi suanlik zaman cabuk geçiyor benim için bakalim bundan sonrada öyle geçer inşallah ♥️
turkan12 Mahşallah canım Benimde 37 gün yaklaştıkça banada zaman geçmiyor gibime geliyor ☺️ Bu arada birimde kilomuz 2700 olmuş Çarşamba gene gidicez bakalım ne kadar olmuş olucak ☺️😍
worin turkan12 azıcık kalmışş😍 sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah.. Umarım 40’a kadar beklemem de 38 gibi alırım çocğmu kucağıma diye ümit ediyorum ben de 🤣
turkan12 worin inşaallah 😂😂 o hiç belli olmuyor keyifleri ne zaman gelirse artık Allah’ım hepimizin bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin ☺️
turkan12 Gulfemefekrca mahşallah canım seninde az kalmış inşaallah sende sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın cinsiyet ne bebeğinin ☺️
turkan12 Gulfemefekrca aaa bana daha hiçbir gün vermedi hayırlısı olsun bakalım hangi doktora gidiyorsunuz siz
turkan12 Gulfemefekrca Benimde kız canım Bursadayım ben benim 37 hafta daha gün vermedi ya geç mi kaldı acaba bu Çarşamba gidince sorsam mı ki