Kizlar ben 34 haftalık hamileyim ve bugün gün aldım 28 temmuz da sezeryan olacam ve 4 cu sezeryan bundan iki yıl önce doğum yaptım ve bebeğimi doğumdan sonra kaybettim aslında bu satırları yazarken ağlıyorum çok heyecanlıyım çok hüzünlüyüm ve çok korkuyorum bugün gün alırken sizinle paylaşmak istedim ve inşallah Allah nasip ederse burada doğum yaptım bebeğim yanımda postunuda acacam bebek bekleyen bebek isteyen herkese rabbim bugünü nasip etsin banada dualarınız da yer verin inşallah