yasemin1622 dün nst bağladı sancı vs çıkmadı erken doğumdan hiç söz etmedi hatta önde olması erken almanıza sebep mi diye sordum hayır vakti beklenir riskli bir durum oluşmadıkça dedi. Sadece sezaryen sebebi olabilir 4.5 üstü çıkarsa çatıya göre değerlendiririz 38.haftada belli olur dedi. Bir de gelişimi yavaşlayabiliyormuş bazen son zamanlarda, yani öyle bir ihtimal de varmış herkes için