Flowerswhite Merhabalar yardımcı olursanız sevinirim ben 3 aylık hamileyim şimdi işe başlamayı düşünüyorum ne kadar süre sigorta yatması gerekiyor yapan alan varsa bilgilendirirseniz sevinirim teşekkürler şimdiden🌸
Flowerswhite Gizmih öylemi acaba 7 aya kadar 90 gün yatması gerek deniliyo şaşırdım bende bide bi aya anca sisteme giriyo sigorta yetişirmi bilemedim
Flowerswhite 2minnosannesi_ nasıl oluyo anlamadım valla son iki ay hamileyken işten ayrılıp izne çıkılması gerekiyor deniliyor yani 2 ay hamileyken 2 ayda doğurduktan sonra eğer 7. Aya kadar olması gerekiyorsa yetişmez sanırım benim 🙂
TheMuhtesem Flowerswhite son 2 ay isteğe bağlı, 32.hafta itibariyle 37. Haftaya kadar doktor izni ile çalışılabilir
2minnosannesi_ Flowerswhite yok istersen 37-38 haftaya kadar çalışabiliyorsun canım tehliken yoksa doktor onay veriyorsa
Flowerswhite Gumus25 90 gün olması gerektiğini biliyorum sadece 7 aya kadarmı yoksa doğuma kadar mı onu bilmiyorum 7.aya kadar 90 gün dolması gerek deniyo o yüzden sordum eğer öyleyse boşuna yapmış olucam teşekkürler 😇
Gumus25 Flowerswhite 170 e sorun bence. 32de çalışır raporu alırsanız 37 ye kadar çalışabilirsiniz o yüzden niye 7. Aya kadar olsun ki bana o mantıklı gelmedi ama kesin bilgim yok 😊