Songul2610 sanmıyorum ben ama erken doğum teşhisi konulan hastalara genelde yatak istirahat veriyorlar. Demek ki olabiliyor. Ben ameliyattan 10 gün sonra doktorum bana yürüyüş yapma gezme iş yapma sınırlaması getirmedi rahat ol dedi. Şimdi 32 olduk, geziyorumda evde az az işlerimide yapıyorum. Serklaj olmadan önce ben açılmamın nedenini sorduğumda, bebeğim hep normal doğum pozisyonundaydı zaten, ağırlaştıkça da rahmini açıyor baskı uyguluyor bu baskıyla ileride dahada ağırlaşır ve rahmin bu bebeği taşıyamaz atar dedi bi kaç hafta içinde. Bebek ağırlaştıkça demekki fazla iş güç ayakta kalmamak lazım. Ben öyle düşünüyorum.