6 Haftalık hamileyim üşüyorum normal mi :(
55_gzemakbas_55 bende 7 haftalığım en başında ayaklarım üşüyordu şimdi tüm vücudum
Bende çok üşürdüm geçiyo zamanla
deniz2812 teşekkür ederiiimmm :)
Ben de yanıyordum şubatta bile cam açık yatıyordum. Herkeste farklılık gösteriyor işte
Gizmoo canım belki görürsün bebeğin cinsiyeti ne oldu çoktan doğmuştur zaten de🤭
Bende üşüyordum zamanla gecicek Üşüme genelde erkek bebeklerde oluyor diyorlar