Bebislihayat34 Kızlar merhaba. Spiralliyim ve 2 aylık hamile olduğumu öğrendim başına gelen oldu mu ne yapılmadı gerekiyor ?
Guzelanne56 Bebislihayat34 basıma hıc gelmedi ama bı tanıdığımız o şekilde kaldı doktor kontrolünde ne gerekıyorsa yapılıyor bazen çıkarıyorlar bazen de doktorlar bebeğe rısklı olur diye çıkarmıyorlar hayırlısı olsun ınsallah yiyecek ekmegı barmış Allah nasip etmıs