Kelleyi ikiye ayırıyorlar ayirdiklari yerden kemik çıkması gibi biseye bakıyorlar galiba tam bilmiyorum kiz veya oğlun olacak diyorlar bende bilmiyordum hamileyken eşimin halası yapmış kızın olacak dedi o zamanlarda doktor erkek diyordu ama kızım oldu 😀 tabiki batıl inanç bana göre de sonuçta 10 tane seçenek yok ya kiz ya erkek olacak yani ya tutarsa hesabı iste