tugba04 Midem çok bulanıyor doktorum prilam verdi gece yatmadan iç dedi gece içiyorum sabah iyiyim ama öğleden sonra bulantı tekrar başlıyor hatta dün gece ilk defa kusma yaşadım bu ilacı öğleden sonrada bir tane içsem olurmu acaba
Fulya1993 tugba04 ilk hamileliğim de o ilacı icmesem çocuğu kusardim o derece fenaydim 3 tane icebiliyorsun günde canim içebilirsin hamileler için özel üretilmiş bir bulantı ilacı
Minikmucizelere tugba04 doktorum banada gece yatmadan iki tane diye yazmis ozele gidiyorsaniz arsyip sorun bence🙂
Anonim1_23 Bende iki tane peş peşe gece içiyorum sabah bulantım olmuyor canım 4 tane ye kadar içebiliyormuşsun kullanma talimatında yazıyor böyle kullanırsan faydasını görürsün
analique5306 İlacın prospektüsünde de yazdığı gibi; gece yatmadan 2 tane eğer bulantı ertesi gğn devam ederse 1 kez gün içinde eğer hala geçmezse 1 kez daha kullanılabilir. günlük 4 kullanım hakkı var. Prospektüsü okuyunuz lütfen veya doktorunuza danışınız.