Melikenl Kızlar bugün çatı muayenesi oldum. Muayene sırasında canım çok yandı. Kendimi çok sıktım haliyle. Adet kanaması gibi kanamam var şuan. Bu durumu yaşayan var mı
PervinY Melikenl Devamlı mı geliyor kan. Normal gelmedi bana. Bende çok kasmıştım ve çok canım yanmıştı ama hiç kanama olmamıştı.
Sacmalamabihterbizzenginiz Melikenl çatı muayenesi kanama yapmaz Ben her ay çatı muayenesi oluyorum 3 aylıktan beri. Hemen doktora gidin adet kanaması gibi hiç normal değil kaç haftalıksınız?
Melikenl PervinY öğleye doğru oldum canım. Bide plastik bişey soktu bı test yapmıştı. Şuan da devam ediyor bildiğin adet kanaması gibi yani. Pıhtı bile vardı
Melikenl Sacmalamabihterbizzenginiz ebeyi aradım sancı olursa gel dedi. Kanamam durdu şuan iyiyim çok şükür
Melikenl PervinY muayeneden sonra ayakta fazla durdugum için bir de yürüdüğüm için olmuş o kadar. Normalde ebe uyardı lekelenmen olursa korkma diye. Şuan iyiyim çok şükür