Kızlar 13+6da 2li tarama testi yapılıyor mu geç kalmadım değil mi??
Melikenur55 yapılır ben 13 haftamda gidicem 13+2 de
Ben yapılıyor diye biliyorum .
Teşekkür ederim kızlar🙏🙏