Beyzanuro Ankara’da yaşıyorum. Zübeyde hanımda kontrollerim var. Eşimin de doğuma girmesini istiyorum. Böyle bi talepte bulunan ve gerçekleşen var mı yada eşin doğuma girebileceği devlet hastaneleri mevcut mu
Mrvctn Beyzanuro devlet hastanelerinde kimseyi almıyorlar doğuma, benim almadılar ne annemi ne eşimi iyi ki de almamışlar hem zordu hem kendimden iğrenmişyim doğumdan sonra ortalığı görünce 🙈
Deletedmom_110 Beyzanuro maalesef canım hiçbir devlet hastanesi eşini yanına almaya izin vermiyor Ben özelde yaptım mesela eşim kayınvalidem annem kız kardeşim herkes geldi yanıma çok güzeldi yanımda oldular destek oldular Bu sebepten özel tercih etmeni tavsiye ederim 🌸
Havvaca Valla güzelim odaya bile almıyorlar. Sadece ziyaret saati giriyor babalar içeri. Doğuma kesinlikle almazlar🤷🏻♀️
2evlat1anne Bilkent şehir hastanesinde sancı ve doğum anında yanında oluyor dendi sonrasında ise odaya ziyaret saatinde çıkıyorlarmış
Senaykork Beyzanuro etlik şehir hastanesinde doğum anında değil ama sancı anında anneyi veya babayı aliyolar , doğum başlayınca ciksriyolar esde refakatçi kaliyo Ayrıca etlik zubeydede resmen hakaret ediyolar doğumda asla tavsiye etmem