Kizlar bu ayin 12 sinde hacamat yaptirmistim adetim 22 sinde idi bugunde oyle cok aman aman belirti yok 21 inde gebelik testi yaptim negatif cikti. Bu ay ovulasyonda pik göremedim. Tam pik olmaya yakindi ertesi gun pik olur diye bklerken daha silik cikmisti oyuzden bu ay umudum yok ama birer gun ararla iliski oldu hep. Gebelik ihtimali olmaz diye dusunuyorum yumurtlama göremedigim icin. Yada yumurtlamayi kacirdim oda olabilir🤭 hacamatin etkisi olur mu adet gecikmesinde bilgisi olanlar ??