Kızlar 18 haziran adet günümdü gebelik suphesi ile kan verdim pazartesi günü 84.4 çıktı beta doktor cuma tekrar kan ver dedi bugun tekrar kan verdim 350 çıkmış beta. Doktor yavas ilerliyor dedi belirsiz gibi konuştu şuan gebelik var ama sıkıntılı mi anlamadım bayram arası olunca randevu bulamadım kadın doğuma 3 temmuza anca bulabildim sizce çokmu yavaş ilerliyor saglik ocagindaki ebeye sordum gec dollenme olabilir dedi adetim 5 gün gecikmesi ile beta350 çıkması normal mi doktor folik asiti bile benim sormam dememle yazdı değilse vermicekti bile kızlar lütfen kafamı aydinlatin tecrübeli anneler