Emnklc nacizene fikrim acil araştırma hastanelerine yönel !! 33 haftalık hamileydim ayaklarım önce sonra ellerim sonra yüzüm sisti özeldi doktorum bisey olmaz dedi başka bi doktor beni araştırmaya sevk etti bi gittim bi daha çıkamadım zaten meğer gebelik zehirlenmesi olmuşum 36 haftalıktım araştırmaya gittiğimde artık tansiyonum tavan yapmıştı çünkü eseek gibi ozeldeki doktoru dinledim Çünkü gitmedim hemen neyse apar topar sezeryana alındım prematüre bi oğlum oldu 25 gün kuvezde kaldı ben hala tansiyon sıkıntısı yasiyorum ikinciye hamileyim suan herseye dikkat etmeye çalışıyorum 😔 sizde olucak diye bisey yok tabi korkutmak değil amacim ama ayak sismesini onemsememistim olur dediler Çünkü bana da