Sezaryen doğum yaptım 57 gün oldu adet oldum 5. Günüm
Spiral taktırmak istiyorum görüştüğüm sağlık merkezi 2 ayı biraz geçmesi lazım dedi internette hemen sonrada 6 hafta sonra da uygulanabileceğini yazıyor
Siz ne zaman taktırdınız ? Memnun musunuz ? Açıyor mu ?
Adetli olmak şartı mı bir dahaki adetinde en yoğun gün gel demişti 🥵