Elifmihra Merhaba kızlar, bebeğime çikolata kutusu yaptırmayı düşünüyorum bildiğim bir yer yok. Yaptıran ve memnun kalan güvenilir bir yer varsa yardımcı olur musunuz ??
Bussraablg Elifmihra Çikolata deposu nişan için ordan yaptırmıştı eşim tadı okadar güzeldiki bebeğim içinde ordan yaptırcam 🥰
meryemy Elifmihra o kadar araştırdım kâh güvendim kâh güvenemedim bazı sayfalara sonra çikolata alt tarafı yiyen dışını atıcak çöpe kutu desen aynı şekilde kargo bekleme derdin yok ve bu kadar kasmaya gerek yok dedim ve normal çikolata ikramında bulunucam amannn💆♀️
Ebru_28 Elifmihra çikolata deposundan yaptırdık ama pişmanız kutu hasarlı ve çikolatanın üzende ki baskı bulanık yamuk sorumluluk almadılar çikolatanın tadida yok gibi birsey
civcivsuyum Ben trendyoldan TuNa Chocolate satıcısından yaptırdım 3 günde geldi tadı da gayet güzel kutusunda hafif bi ezilme vardı o da kargo kaynaklı elimle düzelttim