Selam kızlar 8+1 den selamlar biliyorum cinsiyet için çok erken ama kız işin aklımda isim var ama erkek isimlerinin hiçbirini beğenmiyorum :) acaba kız mı olacak bebişim siz ne koymayı düşünüyorsunuz Erkek isim önerileri paylaşırsanız çok mutlu olurum 🙏