Kızlar soguk aldım sanırım her yerim ağriyor kaslarım feln midem de bulanıyor aşırı üşüme var acile gitmelimiyim birşey yaparlarmı yoksa parol mu takarlar sadece 😓 soguk algınlığı için gidipte paroldan başka birşey takılan oldumu 27 haftalık gebeyim bu arada 🥴🥴🥴🥴