A_sli10 Kızlar sağ kasıktan dizime gelip giden ağrım var sancı var bu bir saatir böyle napsam sizce koyulaşsın mı yoksa gidiyimi hastaneye şuanlık ayaktayım yuruyememezligim yok ama o hissiyat var işte
Nunuuh A_sli10 Bence doktorunuza soyleyin.Bende suan oyleyim dakika tutuyorum 5-7 dakika olunca gidicem hemen
Nunuuh A_sli10 Eveed eger her 5dakikadan bir agri geliyorsa yalanci degildir.5,7,8 yani kisa sureli periodik