Bugun çatı muayenem vardı kızlar çatı müsaitmiş ama daha bebiş yukarıda yani gelesi yok, pazartesi 39+3 oluyor istersen sezeryan alabiliriz dedi doktorum çok kararsızım , 3200 kg erkek , arayada bayram giriyor ,sezeryan güzel ama sonrası korkutuyor, ne yapayım bilemedim 🤯🤯