15 haftadayım , şimdiye kadarki hamileliğimde hiç böyle sorunla karşılaşmadım
14 haftadayken 5 saatlik uçakla yolculuk yaptım, uçuş sırasında kendimi çok kötü hissettim , uçuş sonrası hemen farklı doktora gittim rahim ağzı uzunluğun 37 mm , bu senin hamilelik haftan için kısa ve uçuş yasak senin için dediler
Ne yapacağımı bilemiyorum eve dönmem lazım ama tekrar aynı şeyi yaşamaktan korkuyorum
Benim gibi durumda olanlar var mı? Doktorunuz ne önermişti? Rahim ağzı kısalığı ile sağlıklı hamilelik geçirenler oldu mu?