Nunuuh benim iki gün oldu nişanım geleli. Bebek toplanmaya ve vajinaya çok fazla baskı yapmaya başladı. Sabah acile gittim. Açıklığım yok, sancımda çok az var. Ebe bebeğin kanala girmeye çalıştığını o yüzden ağrı yaptığını söyledi. Yani nişandan hemen sonra başlamıyor yani sancılar. İnşallah sizinki de hemen başlar ve sağlıkla ağrısız acısız bir doğum gerçekleştirmiş olursunuz