Silahimigetiraysel Kızlar birkaç gündür göğüs hassasiyetim vardı sabahtan beri de başım dönüyor kafamı kaldıramıyorum tansiyonum düşmüştür diye baktım ama o da değil yumurtlama günüm geçeli 12 gün oluyor sizce hamilelik belirtisi mi bunlar erken testte çıkar mı
batununannesi__ Silahimigetiraysel Ben hiç göğüs hassasiyeti yaşamadım 2. Ayımdan sonra başladı ama adetten önce bi gün sağ bi gün sol kasığım ağrıdı hep adet ağrısı gibi değildi ve aşırı bel ağrısı yaşamıştım
Zehraumut Silahimigetiraysel bende göğüs ağrısı vardı regl yaklaştığında da oluyordu önemsemedim birde kimyasallarla birlikte 3 düşük var 1 sene her ay test yapıp bıktığım için test de yapmak istememiştim birde bende akıntı vardı sümüksü böyle kasık ağrım vardı baş dönmem ve uykudan uyanamama vardı ben hiçbirini hamilelik belirtisi olarak görmemiştim her ay şüphe ile neyse hasta olduğum için adet günğmdğ birde sağlık kabinine serum yemeye gittim kadın test yap öyle gel dedi korunmuyorsun bebek olabilir dedi gittim test aldım yaptım anında çift gene inanmadım kan verdim 168 çıktı kimyasaldır dedim inanmadım en son gittiğim de keseyi gördük hala korku var ve Şuan 12+4 deyiz inan bana hala korkuyorum inanamıyorum yani inşallah bir minik vardır orda sizi mutlu eder inşallah 💜🤲
Freckles Test yapsan artık sonuç alırsın evet. Adet öncesi sendrom ile gebeliğin ilk haftalarının belirtileri aynı ama inşallah gönlünden geçen neyse o olsun 🙏🌼
Silahimigetiraysel Freckles benim normalde göğüs hassasiyetim asla olmaz regl öncesi bir de aşırı başım dönüyor erken test aldırıcam bugün eşime yarın sabah yaparım sanırım inşallah hamileyimdir yaa
Selinn411 Gebelik belirtileri adet belirtileriyle aynı oluyor kesin sonuç için adet gecikmeni bekle bence. Benim de 1 gün gecikmem oldu belirtilerim de var inşallah bebiş vardır 😊
Silahimigetiraysel Selinn411 senin ne gibi belirtilerin var mesela benim reglden farklı olarak göğüs hassasiyetim var reglide asla olmazdı bir de önceki gebeliğimde de bu şekildeydi göğüslerim inşallah hamileyizdir
Freckles Silahimigetiraysel Benim de ayırt edici belirtim göğüs hassasiyetiydi 😊 inşallah gebesindir. Sabah ilk idrarla yap testini ben buralarda bekliyor olucam 🤭
Selinn411 Silahimigetiraysel benim reglden önce de ağrırdı göğüslerim şuan da çok hafif ağrıyor. Birde dünden beri akıntım başladı bugün daha da arttı şeffaf akıntı. Adetime 2 gün kala da çok kasık ağrım oldu erken adet olucam diye sürekli tuvalete koşturdum. O günden sonra akıntım başladı arada kasıklarım ağrıyor ayakta durduğumda ağrıyor genelde. Bugün gecikmemin 1. Günü inşallah vardır ikimizde de bebiş ya😊
Silahimigetiraysel Freckles sen gebe misinnn bu akşam yapsam çıkar mı sizce göğüs hassasiyetim nedeniyle çok umutluyum daa
Gamzekck_ Ben yumurtalama dönemimde korunmadım. Haziranın 4ünde 18. De hamile olduğumu öğrendim. 14 içinde kanda test yaptır yada adetini bekle derim
Freckles Silahimigetiraysel evet 19 hafta bugün. Ben testi adetim gecikmeden yaptım 4 gün kala, hayalet çizgi çıktı öyle anladım ama göğüs hassasiyeti nedeniyle yaptım. Çünkü içime doğmuştu, biraz da bel ağrım vardı. İnşallah vardır ya 🤭🌼🙏🧿❤️
Gamzekck_ Silahimigetiraysel benim de kanamam oldu bugün adet oluyor gibi 😣 hala da devam ediyor ped koydum o derece
Silahimigetiraysel Zehraumut benim de 5 ay önce bir düşüğüm var kürtajsiz düştü o yüzden hemen hamile kalmak istiyorum düşükten sonra çok taktım her ay her ay 10 gün önceden test yapmaya başladım ama bu ay farklı bir şekilde göğüa hassasiyetim var buna dayanarak hamile olduğumu düşünüyorum test yapmak istiyorum ama korkuyorum lütfen bana dua edin sen de sağlıcakla kucağına al inşallah
Zehraumut Silahimigetiraysel amin bebepim etmem mi inşallah her kadın anne olmayı ister hakeder hele biz çırpınıyoruz olsun die inşallah vardır minik mucize orda 💜
Silahimigetiraysel Freckles test yaptım ama çıkmadı artimed markası zaten güvenmiyorum o markaya da hem de biraz erken yaptım sanırım🙈
Silahimigetiraysel Selinn411 ay sen gecikmişsin ne zaman test yapacaksın benim 6 gün var adete göğüslerime dokunamıyorum çok acıyor inşallah vardırr
Selinn411 Silahimigetiraysel inşallah vardır sende de bebiş. Bilmiyorum ne zaman yaparım ya😄 aslında bana kalsa hemen yapıcam ama eşim bekle diyor göreve gitti. 2 hafta sonra gelicek ben gelince yapalım diyo heves ediyo heralde :)
Silahimigetiraysel Selinn411 hamile olduğuma eminim gibi ama testte çıkmadı😂 benim eşim de öyle bana testleri genelde o alır diyorum ki senin haberin olmayacak ben yapıcam pozitifse sana sürpriz olacak yok illa ben de senle öğrenicem diyor lavabo kapısını bi açıyorum karşımda😂😂