Sezeryan yapmam gerektiği söylendi bende korkumdan riske girmedim yoksa çok istedim normal doğurabilmeyi. Sezeryan olmama ragmen 4 saat ya da daha fazla beklemişimdir. Boş boş bir odada bekledim nst takılmıstı sadece. Kimseyi yanınıza almıyorlar. Sonrasında doğuma götürüldüm. Oradaki tüm personellerden Allah razı olsun aşırı iyilerdi ve güler yüzlülerdi. Spinal anestezi oldu hiçbir şey hissetmedim o sırada