34+5 ten selamlaar😃 kızlar Pazartesi sancım oldu 3 gün yattım hastanede dr 36 da olsa alırdık falan dedi rahim ağzımda kısa çıktı. E her şeyi hazır ama ben değilim psikolojik olarak hastanede biraz kendimi hazırlamaya çalıştım orda bebekler doğdu geldi anneleri gördüm vs vs derkeeen… ama içimde bi korku halâ nedendir bilemiyorum😢