Krdln_ benim idrar yolu enfeksiyonu yüzünden çok ağrım oluyodu geçenlerde acile gittim hem ağrı hem bulantı hemde burun kanamam olduğu için . Doktor ağrı sağa geçerse tekrar gel dedi. Bikaçgün sonra sağa geçti ağrı benimde çok ağrımıyodu kendi doktoruma gittim. Apandistten şüphelendi ama öyle bişi yokmuş çok şükür enfeksiyondanmış ağrım gazdanda olabilirmiş ama ihmal etme ciddi birşeyde olmayabilir doktorun daha iyi bilgi verebilir