mikmik_ aminehumamoms ya o tamamen bebeğin o anki duruşuna bağlı, zaten 40-45 dk sürmüştü benim muayenem başımda göremedik sırtı dönüktü, sonra yüzünü döndü yavruşum azıcık yan profil gördük🥹
mikmik_ aminehumamoms doktorum 21-22 en ideali demişti, ben de tam 22’de gittim; gözlem açısından da çok uygun bir süreç olmuş gerçekten çünkü sonrasında hemen minik kuşumun hareketlerini de hissetmeye başladım 🐣
aminehumamoms mikmik_ yaaa 😍😍 bende 20haftalık ken gitmem gerekicek mecburen sorun olurmu acaba diye düşünüyorum oyuzden açtım postu bilmediğim için
mikmik_ aminehumamoms bence doktor emin olamaz edemezse tekrar ilerleyen haftalarda ister ama belki gelişimi de önden gidiyordur, rahat rahat geçer🙏🏼🙏🏼
yslnrsh doktorumun söylediği hafta gittim kafamıza göre olmuyor zaten kendisi sevk ediyor (devlet ise)
Mochi aminehumamoms henüz gitmedim ama randevumu aldım. Gideceğim Perinatoloji uzmanına sordum tam 22.haftada gelmemi istedi en uygun haftaymış